Aktualności
Sesja egzaminacyjna letnia 2023/2024 – ważne informacje
06.06.2024
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną w semestrze letnim 2023/2024, która (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr ZR/2023/0059 w sprawie organizacji roku akademickiego 2023/2024 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:
- dla studentów studiów stacjonarnych od 17 czerwca 2024 r. do 28 czerwca 2024 r..;
sesja poprawkowa od 2 września 2024 r. do 22 września 2024 r.
- dla studentów studiów niestacjonarnych od 5 lipca 2024 r. do 21 lipca 2024 r..;
sesja poprawkowa od 6 września 2024 r. do 22 września 2024 r.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu. Dziekanat dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr letni i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.
W związku z powyższym prosimy studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji letniej 2023/2024) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualny numer rachunku bankowego studenta z odpowiednim wyprzedzeniem aby środki zostały zaksięgowane.
Od 11 czerwca 2024 r. pracownicy dziekanatu rozpoczynają odznaczanie w kartotekach studentów statusu karty uprawniającej do sesji.
Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał kartę uprawniającą do sesji odznaczoną jako WYDANA i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia/egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.
Uprzejmie prosimy, aby od dnia 12 czerwca 2024 r. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Semestry i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.
W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem dziekanatu obsługującym dany kierunek i rok studiów wpisując w tytule „karta uprawniająca do sesji”.
Przypominamy, że dane kontaktowe pracowników dziekanatu dostępne są na stronie Wydziału https://wppinh.ka.edu.pl/kontakt