Aktualności
Termin składania wniosków o warunek krótkoterminowy/długoterminowy- do 14 dni od zakończenia sesji poprawkowej
05.03.2025
Szanowni Państwo,
przypominamy, iż zgodnie z obowiązującym w uczelni Regulaminem Studiów
może być na swój wniosek:
1) wpisany na semestr następny pod warunkiem dokończenia sesji w dodatkowym terminie
ustalonym przez dziekana (wpis warunkowy krótkoterminowy),
2) skierowany na powtarzanie przedmiotu lub przedmiotów (wpis warunkowy długoterminowy).
2a. Termin do złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 2 wynosi dwa tygodnie od zakończenia sesji
poprawkowej.
Termin składania ww. wniosków po semestrze zimowym 2024/2025 upływa:
- dla studentów stacjonarnych: 14.03.2025 r.
- dla studentów niestacjonarnych: 23.03.2025 r.
Druki podań student może pobrać ze strony Wydziału- zakładka Informacje dla Studentów/ wzory podań
Link do formularzy
https://wppinh.uafm.edu.pl/informacje-dla-studentow/wzory-podan
Opłata za każdy przedmiot zaliczany na zasadach wpisu warunkowego krótkoterminowego wynosi:
- 150 zł (dla naboru 2024/2025);
- 120 zł (dla naborów 2023/2024 i 2022/2023);
- 100 zł (dla pozostałych naborów).
Po udzielonej zgodzie Dziekana na koncie studenta w systemie Wirtualny Dziekanat w zakładce Finanse będzie widoczne naliczenie opłaty.
Do egzaminu warunkowego mogą przystąpić wyłącznie studenci, którzy uzyskali zgodę Dziekana i wnieśli wymaganą opłatę.
Skan podania Student powinien przesyłać na adres mailowy pracownika dziekanatu przydzielonego do obsługi danego kierunku i roku studiów.
Dane dostępne są w zakładce Kontakt (tabela „obsługa studentów wg kierunków”).