Aktualności
Zimowa sesja egzaminacyjna 2024/2025 – informacje dla studentów
10.01.2025
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającą się sesją egzaminacyjną w semestrze zimowym 2024/2025, która (zgodnie z Zarządzeniem Rektora KAAFM Nr ZR/2024/0054 w sprawie organizacji roku akademickiego 2024/2025 oraz organizacji, terminów i trybu zaliczania semestru i roku studiów) trwa:
- dla studentów studiów stacjonarnych od 27 stycznia 2025 r. do 7 lutego 2025 r.; sesja poprawkowa od 17 lutego 2025 r. do 28 lutego 2025 r.
- dla studentów studiów niestacjonarnych od 31 stycznia 2025 r. do 16 lutego 2025 r.; sesja poprawkowa do 9 marca 2025 r.
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
Studenci są dopuszczani do egzaminu lub zaliczenia na podstawie protokołu. Dziekanat dodaje studenta do protokołów egzaminów i zaliczeń po zweryfikowaniu, że student został wpisany na semestr zimowy i posiada uregulowany status oraz nie zalega z płatnościami za studia.
W związku z powyższym prosimy studentów o sprawdzenie w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka Finanse) zaległych opłat za czesne, odsetki oraz powtarzanie przedmiotów, różnice programowe (z terminem zaliczenia do końca sesji zimowej 2024/2025) i uregulowanie ich w jak najszybszym terminie wpłatą na indywidualny numer rachunku bankowego studenta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby środki zostały zaksięgowane.
Od 16 stycznia 2025 r. pracownicy dziekanatu rozpoczynają odznaczanie w kartotekach studentów statusu karty uprawniającej do sesji w systemie Wirtualny Dziekanat.
Tylko student z „brakiem zaległości” będzie miał kartę uprawniającą do sesji odznaczoną jako WYDANA i będzie mógł na tej postawie przystąpić do zaliczenia/egzaminu. W przeciwnym razie nazwisko studenta w protokole zostanie zablokowane, co skutkować będzie brakiem możliwości wpisania oceny przez Prowadzącego.
Uprzejmie prosimy, aby od dnia 17 stycznia 2025 r. zalogować się na konto w Wirtualnym Dziekanacie i sprawdzić status karty (Semestry i oceny/ Szczegóły semestru/ stan karty). Studenci z brakiem zaległości powinni widzieć informację: karta wydana.
W razie pytań, wątpliwości lub zauważenia braku wydanej karty (mimo uregulowanych opłat) prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem dziekanatu obsługującym dany kierunek i rok studiów wpisując w tytule „karta uprawniająca do sesji”.
Przypominamy, że dane kontaktowe pracowników dziekanatu dostępne są na stronie Wydziału https://wppinh.uafm.edu.pl/kontakt